Дата: 27 Апр 2023
Няма съмнение, че всеки човек би искал да има малко лукс в живота си. Една марка от висок клас не само добавя усет и изтънченост към вашето облекло, но също така определя цялостното ви излъчване.
Притежаването на най-луксозните марки дрехи ще ви накара да се асоциирате с богатство, страхотен моден усет, власт и статус. Така че, ако парите не са проблем, защо не направите една от тези марки дрехи част от гардероба си?
Причината луксозните продукти да са изключително желани от хората е, че те създават очарование на блясък. Вие не само придобивате качествени дрехи, обувки или чанти, но и придобивате аура на класа. Уникалността на тези облекла отива по-далеч, за да изрази вашата индивидуалност, като в същото време артикулира вашата личност и увереност.
Почит към нивото на съвършенство, ангажираност и стандарти, определени в марките за луксозни дрехи, трябва да отдадем на Ив Сен Лоран, Донатела Версаче, Карл Лагерфелд, Оскар де ла Рента и Марк Джейкъбс и др.
Ето и десетте най-добри марки луксозни дрехи в света.
Долче Габана
Известна още като D&G е италианска луксозна компания основана през 1985 г. от Стефано Габана и Доменсио Долче. Във вселената на луксозната мода, когато става въпрос за влияние и присъствие на водещи дизайнери, никоя къща не се справя по-добре от Dolce&Gabbana.
Луксозната къща има заслуги за това, че сегашната модерна жена е възможно най-привлекателна.
В резултат на тяхната отдаденост, умения и професионализъм Долче и Габана успяха да бъдат в челните редици по отношение на очарователни аромати, както и изключителни тоалети.
Въпреки многобройните публични противоречия в резултат на онлайн публичните спорове на Габана, нейната доминация в света на лукса е нещо, което не може да се опише с няколко думи.
Армани
Заедно със Серджо Галеоти, Джорджо Армани стартира Armani, марка от висок клас през 1975 г. Той е добре известен с това, че учи модните ентусиасти, че елегантността включва не само да бъдеш забелязан, но още повече да бъдеш запомнен.
През 2001 г. г-н Армани е обявен за един от най-успешните дизайнери, идващи от Италия – столицата на модната вселена. По това време Армани се превърна в една от най-видимите луксозни марки в света.
Armani се разшири, за да включва други подбрандове, включително Armani Jeans, Casa, Emporio Armani, Armani Exchange и Armani Collezioni, така че да задоволи нуждите на други пазарни сегменти. В резултат на динамичната личност, притежавана от Джорджо Армани, тази луксозна къща ще продължи да доминира на модния пазар и в бъдеще.
Версаче
Създадена от Джани Версаче през 1978 г., тази модна къща може да се похвали с това, че е една от най-известните в света. Джани е отвел компанията толкова далеч, като непрекъснато предизвиква границите на модната вселена.
Ако погледнете красиво изработените нестандартни материи, ярки щампи, остри кройки и съвременна култура, можете да видите какво е необходимо, за да поддържате стандартите на една луксозна модна къща. Въпреки смъртта на Джани през 1997 г., високите канони на марката са запазени дори след поемането на управлението от сестрата на Джани.
Versace превърна в предимство за марката си като привлече филмовите звезди в акцентирането върху луксозните марки.
Този елемент е причината известни актьори във филмовата индустрия като Дженифър Лопес, Тина Търнър и Елтън Джон винаги да носят моделите на Versace не само на червения килим, но и в живота.
Gucci
Тази марка е водеща на модния пазар от век. Създадена е през 1920 г. от Guccio Gucci, отваря магазин през 1921 г. в малко известен град Флоренция. Въпреки мащаба на марката, която Gucci стартира, той никога не е мислил и в най-смелите си мечти, че модната къща ще стигне до мястото, където е днес.
Известността на Gucci започва през 40-те години на миналия век, когато най-големият му син Алдо превръща малко известната компания в икона на лукс и културно значение. През 60-те години на миналия век Паоло Гучи пое ръководството на марката от баща си и създаде впечатляваща секция за готово облекло, която се превърна в конвенционален италиански стил.
Том Форд е назначен като директор на Gucci през 1994 г. Като свеж лидер с визия, Том внесе класа и чувственост в марката. Той внедри авангардни дизайни, които накараха Gucci да запази статута си на известна глобална луксозна модна къща.
Бърбъри
Burberry поддържа своя луксозен статус чрез дизайна на своите емблематични тренчкоти. Това е британска луксозна марка е основана от свежия дизайнер Томас Бърбъри.
Тази модна къща, чрез своя креативен дизайнер Кристофър Бейли, се стреми да поддържа високи стандарти за качество, като в същото време внася елемент на уникалност в облеклото си.
В резултат на отлични постижения и превъзходно качество, Burberry е награден с кралската заповед от принца на Уелс и кралица Елизабет II. От самото си създаване, модната къща поддържа британската чувствителност и иновации, което прави Burberry сила в луксозната индустрия.
Хермес
Тази марка със сигурност старее като хубаво вино. Създадена през 1837 г. от Thierry Hermès, компанията си е създала име със своя стил. Този аспект превърна модната къща в една от най-търсените марки във Франция.
Тайната на Hermes е способността му да направи всеки продукт, който продават, уникален. Те постоянно правят това, като внасят лично отношение към нещата, които продават.
В резултат на това тяхното производство е лишено от механизация и масово производство, което означава, че един майстор изработва продукт от началото до края, гарантирайки безупречен артикул.
Диор
Тази френска модна къща е създадена през 1947 г. от Кристиан Диор. Марката излетя, когато Dior представи на група жени няколко уникални визии, които получиха огромен прием. Беше удивително как Dior успя да получи такъв страхотен отговор от първото си шоу.
Новата визия на Dior в крайна сметка се разпродаде дори преди шоуто да приключи. Причината е, че колекцията му беше толкова уникална, че караше всяка отделна дама да изглежда като херцогиня. Дори след поемането на управлението от лидери като Джанфранко Фере, Марк Бохан и Джон Галиано, модната къща продължи да прави крачки в света на лукса.
Въпреки че модната къща се фокусира основно върху пазара за жени, тя продължи напред и пусна продукти за деца и мъже като Baby Dior за малки деца и Dior Homme за мъже.
Прада
Прекрасното пътешествие на Prada започва през 1913 г. Тя е създадена от Марио Прада и оттогава си е създала име като една от най-търсените луксозни марки в света. Prada е съсредоточена върху престижа
След като смени собственика си през 1978 г. на Миуча Прада, внучката на Марио Прада, сега модната къща се оценява на милиарди долари. Miuccia внесе магическо докосване, което тласна фирмата към това, което е днес.
Доминацията на Prada идва от способността й да поддържа иновативен подход към луксозните стоки, което я отличаво от това, което вече съществува на пазара.
Шанел
Не може да говорим за лукс без да споменем марката Chanel. Самото лого е ценено от дами по целия свят. Началото му е поставено от Коко Шанел през 1920 г.
Тази икона без съмнение е представителство на мода, класа и елегантност. На Коко Шанел може да се припише, че е променила начина на обличане на дамите. Тя получи статута си на безсмъртна, след като пусна на пазара малката черна рокля. В момента тази доминираща марка смени собственика си на легендата в индустрията Карл Лагерфелд.
Louis Vuitton
Когато става въпрос за лукс и мода, няма име, което да резонира с превъзходство, изтънченост, стил и съвършенство като Louis Vuitton. Създадена през 1854 г., тази модна къща е окончателният символ на финес.
Човекът зад марката е Luis Vuitton. Той започва пътуването през 19 век в Париж. Използвайки своите дърводелски умения, той продължи напред и направи най-луксозните куфари, които светът някога е виждал. В наши дни LV диверсифицира, за да произвежда не само куфари, но и други аксесоари като слънчеви очила, чанти и обувки.
От 2001 г. Марк Джейкъбс управлява Luis Vuitton. Този фантастичен дизайнер е въплъщение на креативност, талант и елегантност. Ако погледнете безупречната му колекция ще потвърдите неговата аура на престиж и власт. С неговото последователно лидерство без съмнение Luis Vuitton ще остане на върха на този моден списък за години напред.
Остави мнение/коментар