Често задавани въпроси (FAQ)

Какви продукти се продават на сайта?

На сайта се продават дрехи, обувки и аксесоари на водещи световни марки внос от Европа.

Нашите стоки са аутлет – Това са чисто нови стоки от непродадени запаси било поради свърпроизводство и презареждане ,при смяна на сезони или модни линии, останали единични бройки, непродадени поради незначителни дефекти получени при изпробване на стоките в магазините, липсващ или скъсан етикет, нарушени опаковки. Поради тази причина стоките аутлет са в повечето случаи с оригиналните си етикети или етикета на производителя да е скъсан изцяло или частично;

 

 

Какво означава с етикет, без етикет, дефект ?

 

AUTLET - Нов продукт с етикет от производителя - чисто нови стоки които притежават етикет, който може да не е цял или е частично скъсан.

AUTLET - Нов продукт без етикет от производителя - това са стоки закупени от аутлет доставчици, които пазаруват на едро директно от производителите и/ или магазините и не търгуват със стоки втора употреба. Поради това и стоките закупени от тях макар и без етикет са неупотребявани , а нови.

В изключително редки случаи по някои от нашите стоки има леки следи от изпробване като следи по подметките, скъсан шев, зацапване, липсващи подплата или качулка, колан. 

 

ЗАБЕЛЕЖКА: Ние посочваме в описанието коректно състоянието на стоката, което преди продажба отново подлежи на преглед. Цените ни са определени и формирани въз основа на действителното състояние на нашите стоки.

 

Кой е моят размер и къде да намеря таблиците с размери?

Нашите стоки са на марки опериращи в целия свят, поради тази причина изниква разминаването на размера посочен от всеки производител. Обичайно всяка страна определя размера съобразно възприетия за собствената и страна стандарт. 

За някои от нашите стоки, може да срещнете в описанието например " размер М, но отговаря и за L". Това се дължи на причината, че производителя в случая е посочил според стандарта на страната си М, но при снемане на мерките отговарят на размер L.

Ние сме се постарали да посочим размерите според стандарта в нашата страна, но в описанието ще откриете и размера на продукта посочен от производителя върху етикета, който можете да сравните с мерките в таблиците :РАЗМЕРИ ЖЕНИ,  РАЗМЕРИ МЪЖЕ .

Под снимките на всяка стока можете да разгледате прикачените таблици за жени, мъже и обувки, както и снимки с размерите на манекените върху които са снимани нашите стоки.

За по- голяма прецизност в описанието на някои артикули, сме снели и посочили в сантиметри - гръдна обиколка, дължина и т.н. , които можете да сравните с нашите таблици за размери и да определите дали посочения от производител размер отговаря на вашите мерки.

Ако не откривате посочени мерки за харесан от вас артикул , свържете се с нас!

 

Как да направя поръчка ?

Поръчката в fashionmax.bg става в две стъпки :

  1. Избирате продукта, който желаете да поръчата и натиската бутона "Купи" (продуктът се добавя в количката).
  2. Влезте във вашата количка. Тук можете да премахвате артикули, да се връщате отново в магазина, за да продължите да разглеждате. С натискане на бутона "ПОРЪЧАЙ" преминавате към:
  3. Стъпка 1: Въведете и/или потвърдете Вашите данни за поръчка.Тук можете да проверите дали сте въвели правилните данни, да промените адреса за доставка или да посочите ако желаете фактура. Тук може да се връщате назад с бутона "ОБРАТНО" или "ПРОДЪЛЖИ", чрез който продължавате към:
  4. Стъпка 2: Имате възможност да редактирате Вашите данни. Изберете начина на доставка - до офис или адрес. ВАЖНО: Тук въвеждате Код за отстъпка, чрез който ще се преобразува стойността на поръчката ви. Отметка в полето " Желая да получавам промоционални съобщения и новини" - не е задължително. Но без отметка в полето "Съгласен съм с общите условия и политиката за поверителност на сайта" , няма да може да продължите с приключването на покупката. Запишете си номера на вашата поръчка. Това е!

     Платформата предлага и още един начин за поръчка обозначен като „Бърза поръчка“ , при който не е необходимо да се регистрирате в сайта. За целта е необходимо само да посочите вашия мобилен телефон и наш оператор ще се свърже с вас, за да уточним детайлите по доставката!

ВАЖНО: Поръчки на стойност над 100лв. са с безплатна доставка. Тя се изчислява преди да се въведат всички налични промоционални отстъпки или промо кодове. Така, че ако след тяхното прилагане стойността на вашата поръчка спадне под 100лв, ще имате възможността да се възползвате от опцията "безплатна доставка".

 

ЗАБЕЛЕЖКА! Поради това, че по - голямата част от нашите стоки са единични бройки, имайте в предвид , че недовършени поръчки в рамките на 30 минути ще бъдат изтрити от вашата количка! Запазваме си правото при възможност преди да направим това да се свържем на посочения от вас телефон , за да ви уведомим. В случай , че не установим връзка с вас или не сте посочили телефон за връзка, покупките във вашата количка ще бъдат изтрити.

 

Каква е цената за доставка?

Доставката се осъществява чрез куриерска компания Спиди. Имате възможност за преглед и тест преди плащане , ако доставката се осъществява до офис на куриера.

Вашите пратки могат да бъдат изпратени както до офис на Спиди, така и до посочен от вас адрес със следните ориентировъчни цени:

  • За пратки до офис на Спиди за цялата страна от 4,29 лв. с ДДС / за доставки до 3 кг/.
  • За пратки до вашия адрес - от  4,70 лв. с ДДС / в зависимост от мястото на доставка/.
  • при поръчка над 100лв. доставката е безплатна до офис на Спиди.

Точната цена ще бъде калкулирана в реално време преди финализиране на поръчката Ви. Цената се калкулира според тарифите на Спиди.

ЗАБЕЛЕЖКА: За пратки до села и ваш адрес ще бъдат таксувани според тарифата на Спиди.

Как да съм сигурен, че поръчката ми ще бъде изпълнена?

За да направите поръчка трябва минимум да сте ни предоставили телефонен номер за връзка.

Да сте избрали най - удобния за Вас офис на Спиди до който да се извърши доставката.

Ние ще се свържем с Вас и ще уточним всички останали необходими данни и детайли , за да се финализира продажбата и доставката.

В случай , че не сте предоставили коректни данни се възпрепятства възможността да се извърши доставка.

 

Какъв е срокът за доставка?

Срокът за доставка до големите градове е в рамките от 1 до 3 дни, а за по- малките или отдалечени може да се удължи с още до 2-3 дни.
В зависимост от избраните артикули и наличностите , ако се наложи по- дълъг срок за доставка ще бъдете уведомени своевременно.

Как мога да върна поръчан продукт?

В 14 дневен срок от доставката на даден продукт имате право да го върнете .

За повече подробности се запознайте с раздела означен Политиката за връщане или замяна на продуктите от Общите условия тук:

Ако имате проблем или въпрос свързан с предлаганите от нас продукти или услуги и не намирате
неговото решение сред изброените по-горе, ще се радваме да се свържете с нас